Kerron blogissani minun elämästäni, mitä jokapäivä kohtaan näissä teinin kengissä. On Suhteet, Seksi, Kaverit, Draama, Koulu ja muuta teinielämän juttuja.

En jaksa sepittää itsestäni sen enempää, tai blogistanikaan. Mutta hypätään suoraan asiaan.
Koska tämä on ensimmäinen "vuodatukseni" blogissani koskaan, päätin sitten nimetä tämänkin "Eka kerta". Jotkut varmaan tajusivat jo, mistä lähden puhumaan. Jotkut eivät.

Puhumme Seksistä, näin alkajaisiksi.
Kyllä, seksistä.  STOP, älä vetäydy hupun sisään, syrjään tai muutenkaan piiloon lukemaan tätä. Tämä on luonnollinen asia, seksistä ei ole kiellettyä keskustella, eikä siitä puhuminen pitäisi olla vaikeaa. (Vanhempien kanssa ehkä, mutta sekin menee ohi ajan myötä.)
Tällä seksikerralla käsittelemme NEITSYYDEN MENETTÄMISTÄ.

Pojan kalulla kun en ole ollut tätä neitsyyttä menettämässä, en voi kertoa miltä se tuntuu, mutta sen tiedän että jos pojalla on poikuus tallella, ei hän välttämättä ensimmäisellä mahdollisuus kerralla pysty tulokseen, kun jännitys on niin kova.
Oma eka kertani oli kamala, aivan jäätävä.
Olin jutellut pojan kanssa varmaan pari/kolme viikkoa, ja huomasin kuinka tunteeni alkoivat häntä kohtaa kasvamaan. Oltiin sovittu että mennään festareille yhdessä. Ilta meni festareilla musiikkia kuunnellessa,riehuessa, huutaessa ja tapellessa. Tais siinä muutama kaljakin tulla otettua. Festivaalien jälkeen päädyimme lähtemään ajelemaan vielä parin kaverin kanssa ympäri kaupunkia. suutelin tätä kaveria ensimmäisen kerran sen punaisen skodan takapenkillä. Hän piti kättä reidelläni koko matkan. Kuski vei meidät pojan luo, jonka luona sitten ajateltiin painua suoraan pehkuun. (mulla oli oikeesti ajatuksena alkaa nukkumaan.)  Poika alkoi kauheasti suukottelemaan kaulaa,rintoja ja suuta. Käsi vaelsi ympäri kehoani. Pikkuhiljaa, se meni housuihini. Kyllähän siinä kiihottuu pakostakin, ihme muija jossei kiihottuis.
Sitten lähtikin ne housut, ja mä tiesin mitä olin tekemässä, mutta en tiedä vieläkään että MIKSI! Sitten kun oltiin nää esileikit väännelty siinä, eli toisin sanoen nostettu masto pystyyn ja kasteltu piparia niin räplätään se tärkeä KONDOMI siihen miehen sukupuolielimeen. Mies raottaa jalkojani, mikä jo sekin tuntui ikävältä, ei se niin luonnollinen asento ollutkaan. Poika tuli lähemmäksi, ja työnsi pissavärkkinsä mun pissavärkkiin. Mä tärisin koska menin kai jotenkin shokkiin, se teki niin kipeetä, enkä mä nyt voinut käskee hidastaankaan tai mitään. Mutta se sattu, jumalauta se sattu. Mä itkin äänettömästi ja huusin sisäsesti, ja kyyneleet valu pitkin poskia. Oi kyllä pojat, se sattuu.
Koko sotkua kesti 16 minuuttia, kyllä katsoin kelloa kokoajan sivusilmällä.
Aktin jälkeen, poika heitti kondomin roskiin ja käski mut sohvalle nukkumaan.
Ei sinällään mikään turha jätkä :D

Millasias ekoja kertoja teillä on ? Onko sattunut?
Entäs pojat, kertokaa teidänkin kokemuksia!!